Heeft u nog steeds hulp nodig?

Stuur ons team een e-mail, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op via het formulier op de contactpagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen vanaf 50 Euro is de verzending gratis.
Voor kleinere bestellingen gelden de volgende verzendkosten:

– Standaard Thuislevering (2 tot 5 werkdagen): 2,90 Euro
– Spoedlevering aan Huis (1 tot 3 werkdagen): 8,50 Euro

Wat zijn de levertijden?

Alle bestellingen die vóór 15.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden (van maandag tot en met zaterdag).
De levertijd hangt af van de gekozen verzendmethode:

– Standaard Thuislevering: 2 tot 5 werkdagen
– Spoedlevering aan Huis: 1 tot 3 werkdagen

Voor bestellingen vanaf 50 Euro is de verzending gratis.

Hoe volg ik mijn pakket ?

Zodra uw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Hierin vindt u een link waarmee u uw pakket kunt volgen. Niets is eenvoudiger! Als u deze e-mail niet binnen 24 werkuren na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen, is deze mogelijk in uw ongewenste e-mail terechtgekomen.

Bieden jullie internationale verzending aan?

Wij leveren in alle landen binnen de Europese Unie. De bezorgkosten worden automatisch berekend en weergegeven wanneer u uw bestelling bevestigt, nadat u uw afleveradres heeft ingevoerd.

Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender, wat moet ik doen?

Als uw pakket naar ons is teruggestuurd, komt dit meestal door een onvolledig of onjuist afleveradres of een probleem met de toegankelijkheid van de vervoerder. Zodra we het pakket bij ons hebben ontvangen, nemen we contact met u op om de bezorggegevens te controleren en te corrigeren. Na bevestiging sturen we uw bestelling opnieuw.